close

wish
Sun Mar 28 00:39:45 2004

這點風浪很快就過
雖然我從沒想過  我可能會先離開   我怕你沒有人陪
雖然有點想太多

我只知道我們要去宜蘭
我只知道
我希望大家都是幸福的

I'll be right there, if you ask me to
If you're feeling sad, I'll stay with you
And if you're scared, I'll hold your hand
Like I know you'd do for me too, like I know
You'd do for me too

arrow
arrow
    全站熱搜

    lazysilver 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()